29/04/2021

Woensdag 28 april 2021 was onze activiteitenavond en zijn we met een klein ploegje van LC Almere Veritas, de Happy Stones gaan zoeken in het Hannie Schaftpark in Almere Stad.

Deze Happy Stones hadden wij er voor de zoektocht op koningsdag neergelegd. Het waren ca 40 stenen die door alle leden van LC Almere Veritas en LEO Club Ventus Novem waren beschilderd. De oproep was aan de Almeerders om deze stenen te gaan zoeken en als je ze gevonden had dat aan ons door te geven.

Hier is volop gehoor aan gegeven. Uit de inzendingen worden winnaars gekozen en zij krijgen een taart.

Tijdens de wandeling en onze zoektocht naar de overgebleven Happy Stones hebben we tevens de mouwen opgestroopt en het vuil wat we onderweg tegenkwamen opgeruimd.

Aan het einde van de wandeling hadden we lekkere warme chocomelk met een chocolade koek.