10/09/2020

Op woensdag 9 september 2020 hebben wij weer onze eerste dinervergadering gehad met alle leden van Lions Club Almere Veritas. Dit keer niet via Zoom of Teams maar analoog met elkaar in het restaurant van View Almere. De tafels stonden goed uit elkaar, waardoor de president toch echt luider moest praten dan hij normaal doet. We konden eindelijk weer een gesprek voeren en degene die sprak echt aankijken. We hoefden niet te wachten totdat het juiste plaatje op het scherm verscheen. Wat hebben we ervan genoten! Elkaar weer echt ontmoeten en zien gewoon op 1,5 meter in een restaurant.

Deze avond waren we extra trots. Niet alleen omdat we een 2e VDG in ons midden hebben maar nu ook een zonevoorzitter.

Hij kreeg de zonevoorzittersspeld uitgereikt.

We hebben lekker gegeten en ook nog bij kunnen praten. We kijken al uit naar de volgende vergadering waarin we met leuke ideeën gaan komen voor een mooie actie.