Over Ons

Lionsclub Almere Veritas is een onderdeel van de internationale organisatie ‘LIONS International’, een organisatie van ruim 100 jaar oud en met 1,4 miljoen leden, die zich vrijwillig inzet voor humanitaire hulp, wereldwijd en voor iedereen.

De leden van de Lionsclub Almere Veritas zijn een groep mannen en vrouwen met diverse beroepsachtergronden en waar iedereen gelijkwaardig is. Een groep die zich met name inzet voor fundraising ten bate van lokale en nationale doelen met als motto ‘We serve”.

Dit doen wij door het organiseren en uitvoeren van kleine en grote activiteiten waarbij de opbrengsten 100% ten goede komen aan een vooraf gekozen goed doel.

Eén keer per maand komen wij samen tijdens een dinervergadering om onder het genot van lekker eten te sparren en brainstormen over activiteiten welke gepland staan.

Naast het organiseren van activiteiten wordt ook de onderlinge samenhorigheid als belangrijk gezien en is de onderlinge vriendschap een basis waarop wij draaien.

Regelmatig worden sprekers uitgenodigd die hun verhaal doen over de meest uiteenlopende onderwerpen en organiseren wij uitjes met activiteiten om de onderlinge vriendschap en band te versterken.

Spreekt jou dit aan? En denk jij dat je iets kunt toevoegen?
Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe leden.
Neem contact op met ons voor meer informatie en je ontvangt na een gesprek met één of twee van onze leden een vrijblijvende uitnodiging om een Clubavond van ons bij te wonen.