12/03/2022

Op 12 maart hebben we de handen uit de mouwen gestoken in het kader van het NLdoet. Maar liefst 27 vrijwilligers waren actief op VINDplaats Zenit. Niet alleen de leden van Lions Club Almere Veritas, maar ook de vrijwilligers uit de buurt en van Zenit waren er om te  kwam helpen!

Elk jaar wordt het mooier op Zenit en het is fijn om daaraan bij te kunnen dragen. Er is hard gewerkt. Nadat de  nieuwe en oude vrijwilligers werden verwelkomd, werden fruitbomen vakkundig gesnoeid, werd rondom de planten gewied,

vele kruiwagens houtsnippers vonden hun weg, de pomp werd geinstalleerd en er werd gespit, bemest en geplant.

Kortom er is gestart met een nieuw Zamen Zenit jaar waar wij als Lions samen aan bij mochten dragen! Wil je ook eens langskomen bij Zenit? De eerstvolgende Zamen Zenit is zaterdag 2 april van 11.00-13.00. Welkom!