06/11/2023

Ook dit jaar: sparen voor pakken koffie voor Stichting VLA

De 11e landelijke D.E.-waardepuntenactie van Lionsclubs is in maart afgesloten met een record aantal pakken koffie. Aan deze actie namen 168 Lionclubs deel en 60 voedselbanken. Er werd een recordaantal punten ingezameld: 132.000.000. Deze punten werden aan Douwe Egberts overhandigd en verzilverd tegen 218.800 pakken koffie. Onze recordopbrengst in Almere voor Stichting VLA was 2032 pakken koffie.

Blijf sparen

Dit jaar gaan Lions Club Almere Veritas, Lions Club Almere en Leo Club Almere Ventus Novum gezamenlijk de schouders zetten onder de D.E. actie. We hopen weer veel D.E. waardepunten en dus veel pakken koffie voor Stichting VLA in te zamelen. In de periode van 20 november 2023 tot 14 januari 2024 zullen de inzameldozen worden geplaatst in de supermarkten in Almere.

Met deze D.E. actie  blijven we bijdragen aan de Almeerders die dat hard nodig hebben.