21/04/2021

Koningsdag zal dit jaar door alle maatregelen in het teken staan van activiteiten op afstand. Leo Club Almere en de beide Almeerse Lions Clubs hebben dit jaar op 27 april een leuke actie waar u, alleen, met uw gezin, vriend(in), buur of kennis volgens de Corona maatregelen van kunt genieten.

Wij zorgen dat u op Koningsdag een fijne wandeling kunt maken met een doel; Zoek en vind een Happy Stone!

De stenen zullen op Koningsdag te vinden zijn in het Beatrixpark en Hanny Schaftpark in Almere.

Happy Stones zijn mooi gedecoreerde stenen of stenen met een inspirerende tekst, die in een bepaald gebied verspreid zijn. De Happy Stones kunt u, zodra u er een gevonden heeft, alleen bekijken en laten liggen of oppakken en verplaatsen naar een ander gebied om zo ook het gevoel van blijdschap bij het vinden te delen.

Heeft u een van onze leuke stenen gevonden, deel dit op Social Media. Tag ons of informeer ons door middel van een privé bericht op Sociale Media over uw geplaatste/ ingestuurde foto?

De leukste foto’s die voor vrijdag 30 april op onze Facebookpagina’s gepost worden, ontvangen een beloning! Op de Facebookpagina’s van Leo Club Almere Ventus Novum (ook op Instagram), Lions Club Almere Veritas en Lions Club Almere maken we op 26 april bekend wat die beloning is! Ook de winnaars zullen daar bekend gemaakt worden na 30 April.

Leo’s en Lions zetten zich landelijk in voor anderen en goede doelen. Vindt u het leuk om ook deel te nemen aan soortgelijke acties [of wilt u meer weten over wie wij zijn en wat we doen? Bezoek dan onze websites: www.leoclubalmere.nl, www.lionsclubalmere.nl en almereveritas.lions.nl.

Veel zoek plezier gewenst!